En port för varje dag

november 6, 2009

portkalenderSvenska Signerat har då och då nästan lika fantastiska prylar som amerikanska Etsy.

Just nu suktar jag efter Lisa och Esas kalender med en port för varje dag. Åtminstone i väntan på att ett nytt ”drömhus” ska dyka upp på Hemnet.

Huset vi spanade in i veckan såldes nämligen innan visning för mindre än vad jag (inte mannen i och för sig) hade kunnat tänka mig att bjuda. Men det kommer ju fler hus, kanske till och med sådana utan fullständigt och totalt renoveringsbehov.

3 Responses to “En port för varje dag”

  1. Kicki Says:

    Hej! Ramlade på din trevliga blogg när jag sökte lite på Vällingbyhöjden, eftersom även vi har kollat endel hus där… Nu blev jag genast nyfiken och undrar – var det möjligen Burträskgatan ni hade spanat in? Vill minnas att det radhuset såldes vid denna tidpunkt och att priset var rätt lågt i mitt tycke också. Har nästan haft lite svårt att komma över den missen…! Mvh, Kicki

  2. steffanie Says:

    Åh vilken smart kalenderidé! Och vilken fin blogg du har, hamnade här när jag försökte hitta information om det där radhusområdet i Vällingby som Palme bott i :-)


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

