Tryck-och-gör-det-själv-pynt

november 20, 2009

Jag är inte mycket för pynt, men de här gulliga tryck-och-gör-det-själv-figurerna från Mibo kan inte ens jag säga nej till.

När Robin, Polar Bear, Rudolf, Chris-mus och herr Partrdige flyttat in hemma hos oss, utlovar jag pyntiga bildbevis. Innan dess hoppas jag även vår endimensionella adventsljusstake från Beckmans julmarknad har kommit på plats. Frågan är bara var den har gömt sig under året…

Via: Paper Crave

5 Responses to “Tryck-och-gör-det-själv-pynt”

  1. Teresia Says:

    De är så söta – gillar även ugglorna!

  2. Mamselamsen Says:

    Lite som att återuppleva Mors julbrev som Ni alltid pysslade med när du och Camilla var små.

  3. sparris Says:

    Är bloggen död nu? :(


  4. Hörru stumpan! Nu får du ta tag i det här blåggandet igen så jag har något att läsa!

  5. Lena Grön. Says:

    Supergulliga! Och snart är det juuuul! Dags för en kopp glögg. Skål!


Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

