Tv-vanor.

september 17, 2007

samsung_tv_vit.jpgIdag används vår tjock-tv i första hand som sovplats för katten. Bortsett från ”morgonsoffan” några dagar i veckan, kollar vi nästan aldrig på tv. Vi har till och med ventilerat tanken att inte ha någon dylik pryl i nya lägenheten, men skulle vi ändå falla till föga lutar det mot en 80-talsvit Samsung på någonstans mellan 32 och 40 tum.

2 Responses to “Tv-vanor.”

  1. Ola Says:

    På redan inslagen väg ser jag att ni väljer en gammal modell även här. Även om jag kan köpa fascinationen för Stringhyllor, men jag skulle inte köpa en gammal tv juh. Nu får du bli bättre på att sno bilder!

  2. Fröken J Says:

    Låna heter det. Och så tycker jag faktiskt att den gamla modellen är snyggare. Så det så. Även om jag förmodligen skulle köpa den senare modellen till slut ändå.


Kommentera

