En häst för mina kläder.

september 27, 2007

kladhast_billig.gifEfter att ha letat efter den där speciella klädhästen* under några veckor utan resultat, har jag hittat den hos HK Butiksinredningar i Sundbyberg. Och inte nog med det, den kostar bara 795 kronor, utan moms inräknad. Jag hade räknat med att få betala minst det dubbla.

*Ett nytt ord i min vokabulär, mina sökningar har främst innehållit ord som kläd- och transportställning.

One Response to “En häst för mina kläder.”


  1. Kika in på butikmässa.se om du behöver fler ”hästar” eller annat i inredning/utrustningsväg till butiker.


Kommentera

