Mumma, prylar från MoMA.

oktober 8, 2007

Hittar mängder av snygga saker på MoMA Store, som jag verkligen inte behöver, men ändå inte skulle bli ledsen om jag fick i min ägo. Dessutom hittar jag min vita Jasper Morrison-kaffebryggare i sortimentet, bra köp det där.

moma_favoriter_0710.jpg

Bilder från MoMA Store, uppifrån och ned: Coffee Machine with Stainless Thermal Carafe, Cuckoo Clock, Wise Ol’ Owl Mobile, Sky Umbrella och Animal and Number Wooden Puzzles.

3 Responses to “Mumma, prylar från MoMA.”

  1. Ola Says:

    Kaffebryggaren är ju förbaskat snygg! Bra köp det där.
    Själv åker jag nog på den här snart:
    http://www.light11.eu/Table_lamps.6/Uto_Tavolo__Sospensione.3557.html

  2. linda m Says:

    hej, har du köpt bryggaren här i sverige?

  3. Fröken J Says:

    Jodå, jag köpte den Trettio.se om jag inte minns fel, och fick den redan dagen efter.


Kommentera

