femtrappormedhiss.wordpress.com

november 5, 2007

sjuan.jpgFörra helgen flyttade kontoret till nya lokaler. En mycket smidig flytt där jag inte behövde göra mer än packa mina grejer, sätta en lapp på datorn, gå därifrån på fredagen och packa upp allt på måndagen. Bortsett från vissa initiala problem med servrar, telefoner och ventilation så funkar allt bra. Dock saknar jag jugendprägeln i det gamla kontoret. Trots att husen är byggda ungefär samtidigt saknar det nya kontoret höga golvsocklar, stuckatur, fiskbensparkett, spegeldörrar och högt i tak. Dessutom luktar entrén ganska illa på måndagmornar (den stora nackdelen med central lokal). Men mest av allt saknar jag sjuanstolarna från konferensrummet, jag undrar vem i ledningsgruppen som lagt beslag på dem?

One Response to “femtrappormedhiss.wordpress.com”

  1. Malin Says:

    Ja, man får ju verkligen hoppas att någon hade vett nog att ge stolarna ett hem i alla fall… *ler*


Kommentera

