Snyggt och enkelt, är det möjligt?

december 3, 2007

tapet_omgang_02.jpg

Jag har snöat in på easy-up-tapeterna i Eco House-serien, och vet inte om det beror på att jag har insett mina tapetseringsmässiga-begränsningar, eller på att de helt enkelt funkar perfekt till det grå plupp-golvet i hallen i nya lyan.

4 Responses to “Snyggt och enkelt, är det möjligt?”

  1. Malin Says:

    Ta en sväng till Björklund & Wingqvist (www.bjorklund-wingqvist.se) på Kungsholmen så skall du se att det finns en hel massa tapeter att snöa in sig på… Fast de du redan hittat är ju förstås jättefina! *ler*

  2. Agnetha Says:

    Oj vad fina! Bra att få lite inspiration. Vi upptäckte igår att ett av rummen i vårt hus är gult. _väldigt_ gult! Det ska jag göra om nån dag när andan faller på. Fast gillestugan och vardagsrummet har högre prioritet. :-)

  3. Fröken J Says:

    Agnetha: Gult är tja, inte riktigt min väggfavoritfärg heller. :-) Ska bli så kul att se er nya lya? Ni har inga bilder på härligheten redan nu?

  4. Fröken J Says:

    Malin: Åh ja, Björklund & Wingqvist har ju såå mycket snyggt. Problemet är bara hur tusan vi ska kunna välja?


Kommentera

