Spel och dobbel i badrummet.

december 11, 2007

drapperier_i_svart_o_vitt1.jpg

Efter att ha besökt såväl Bolagret och Åhlens, som John Wall, Ikea, Silvan, Lagerhaus och Granit, står det klart att det inte är helt enkelt att försöka hitta ett duschdraperier i svart och vitt, utan att för den delen behöva dras med medaljongmönster eller stora Che Guevara-porträtt.

När jag googlar på ”duschdraperi” får jag dock några flera valmöjligheter. Badrummet går i svart och vitt, det nyinköpta skåpet är ilsket rött. Min röst faller på Las Vegas-alternativet, dessvärre tror jag Herr K kommer att bli något svår att övertyga om mitt utmärkta draperival.

Från vänster, uppifrån: duschdraperi med Las Vegas-motiv från Bluebox, svart fransdraperi från Inreda.com, svartvitt duschdraperi från Inredning etc och duschdraperiet Forma från Bosign.

4 Responses to “Spel och dobbel i badrummet.”

  1. Mamselamsen Says:

    Klart du ska ha Las Vegas…. du har ju varit där.

  2. Malin Says:

    Jag måste nog säga att jag tror att det svarta från Bosign passar bäst… Fast det är klart, det beror ju lite på var lampan sitter, för annars blir det nog för mörkt bland shampooflaskorna… *ler*

  3. Ola Says:

    Inte Las Vegas!
    Jag röstar på det svartvit-randiga.

  4. Lillasyster Says:

    Svart/vit eller Lasvegas…Det svarta kommer ge alldelsed for mycket porrklubbskansla…speciellt med den roda skapet!


Kommentera

