Aloe, olivblad eller oregano?

december 13, 2007

grona_farger.jpg

Herr K vet inte om det än, men jag planerar att måla den lilla väggyta som finns i köket, i något annat än vitt. Egentligen tror jag oregano eller olivblad skulle bibehålla 50-takskänslan bäst, men samtidigt gillar jag 08-färgen Aloe.

Gröna tankar och idéer, någon?

Från vänster: Aloe, olivblad och oregano

4 Responses to “Aloe, olivblad eller oregano?”

  1. Malin Says:

    På min skärm tycker jag nog att oregano ser finast ut…

    Och vad duktig du är som hunnit fixa så mycket! *ler*

  2. Mamselamsen Says:

    Absolut den till vänster.

  3. Eva Says:

    Jag gillar grönt, och på min skärm tycker jag Aloe ser riktigt fin ut. Mitt första besök här, hit återkommer jag. Ha det bra

  4. Jazzhoppan Says:

    Hej! Hittade hit av en slump, bra blogg! Jag älskar grönt så jag hade lite svårt att välja men jag tror att det får bli den som är längst till höger. Lycka till med målningen!


Kommentera

