Lättförköpt på Etys.

januari 2, 2008

ashleyg_bilder_0801.jpg

Nu är jag inte så mycket för att tapetsera väggarna med tavlor. Men om jag vore, skulle jag lätt förköpa mig på Etsy.

Min favorit framför andra är Ashleyg, vars spermahareliknande* figurer kommer att pryda väggarna i åtminstone två rum hemma hos oss.

Har du någon annan favorit hos Etsy?

* Det är Herr K som antyder att en del av Ashleygs figurerna liknar spermaharar.

2 Responses to “Lättförköpt på Etys.”

  1. Christina Says:

    De vita figurerna på första bilden är ju inte helt olika spermaharen, nej! Fniss…

    Jag har tusen etsy-favoriter, vill inte tänka på hur mycket pengar jag har spenderat där. :/ Har ännu inte kommit till skott och hängt upp något av det på väggarna dock! Men så fort jag varit på Ikea och handlat ramar ska det nog bli av!

  2. malin Says:

    Jag har två bilder av henne som inte kommit upp på väggen ännu, men de är väldigt fina och billigt var det…


Kommentera

