I valet och kvalet, igen.

januari 3, 2008

Färg eller inte färg, nu är vi där igen. Ska vi hänga upp vår färglada jättebumling eller vår vita plastlampa av IQ-modell över matbordet? Den senare ligger fortfarande omonterade i en låda från Thailandsresan i november. Dessutom vill jag ha den avlång istället för rund, vilket inte känns helt enkelt att lyckas med. Någon som testat att bygga en avlång IQ-lampa, och fått till det?

lampdilemma.jpg

5 Responses to “I valet och kvalet, igen.”

  1. Lillasyster Says:

    MEN FÄRG FÖR I HELVETE!!! =)

  2. Malin Says:

    Jag röstar inte helt oväntat på Bumlingen…

  3. Malin Says:

    Hejsan! Tack för din komentar! :) Soffan är köpt på Inredabutiken i Hässleholm. Den heter Bellus Magnum. /Malin

  4. Lisa Says:

    Jag håller med lillasyster!

  5. Emma Says:

    Halkade in här för första gången och såg lampan, jag köpte också en sån i Thailand och om du med avlång menar en ”tillplattad boll” så har jag byggt just en sån. Fick du inte med bygginstruktioner vid köpet? Du kan få kopiera mina=)


Kommentera

