Rysh-pysh och shabby chick, inte riktigt jag.

januari 8, 2008

zara_vaser_0108.jpg

Zara Home har öppnat upp på nätet*, synd bara att jag inte hittar särskilt många prylar som faller mig i smaken. Rysh-pysh och shabby chick är inte riktigt jag, och förhoppningsvis inte Herr K heller.

Om jag fick välja en sak som skulle flytta in hemma hos oss tror jag det skulle bli de här vaserna. Vad skulle du välja?

*Kanske har den funnits ett bra tag?

2 Responses to “Rysh-pysh och shabby chick, inte riktigt jag.”

  1. Eva Says:

    Ja de var verkligen snygga, helt i min smak. Ser ut som en blandning av sköna Stig Lindberg och 70-talet.

  2. Agnetha Says:

    Tjavars… jag skulle nog kunna tänka mig ett par sådana här skålar (Rustic bowl) http://www.zarahome.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10559&langId=-1&catalogId=10051&categoryId=10073&productId=21682&subCatId=-1&colorId=800
    till dipp eller andra såser… fast det står ju inte hur stora de är så de kanske är för stora för sås. Och fyra känns som lite mycket. Två eller tre hade varit lagom. :)


Kommentera

