Dubbla inredningsmässor.

januari 14, 2008

funiture_fair.gif

Det 6-10 februari är det dags för Funiture Fair på Älvsjömässan, men innan dess hinner fackbesökare/press förmodligen med ett besökt på Formex. Jag var där i fjol, men blev så besviken att jag inte kommer att återvända. Som ett Tiimari i megaformat sammanfattade Herr O tillställningen, och jag kunde bara hålla med. Krimskrams, nästan bara krimskrams. Överallt.

Funiture Fair däremot, det är andra grejor!

3 Responses to “Dubbla inredningsmässor.”

  1. Sandra Says:

    Vad roligt att du tyckte om tavlan, den är köpt på Åhléns och kostar 650 kr. Kram Sandra

  2. anette Says:

    Jag hittade din blogg idag, härligt med en blogg som inte skriver om precis samma produkter som alla andra. Det blir verkligen fint i ert hus.

  3. Lisa Says:

    Hej! Har du fått sålt ditt hemska gökur än? Min lillasyster flyttar hemifrån och det enda hon vill ha i inflyttningspresent är ett sånt! Maila mig är du snäll så köper jag det av dig om jag får. mittlillahus@gmail.com


Kommentera

