En Arka på önskelistan.

januari 22, 2008

arka_vill_ha1.gif

Och det skulle funka med vilken som helst ungefär.

12 Responses to “En Arka på önskelistan.”

  1. Mamselamsen Says:

    Jag vet en som har en sådan…. förmodligen även till salu. Simon!

  2. Malin Says:

    Nu sitter jag här mitt i natten igen… och lite förvirrad blir man av att vara uppe när man borde sova, läste först ”en anka på önskelistan” och kunde inte alls förstå… *ler*

  3. Lisa Says:

    Oh my god, ge mig en också!

  4. Maria Says:

    De är jättesnygga, men är de verkligen sköna att sitta i?

  5. Fröken J Says:

    Maria: Ingen aning, men förmodligen inte. :)

  6. Maria Says:

    Såg en (ek?) i fönstret på Deco Design på Odengatan när jag gick förbi idag. 4500:-

  7. Lillasyster Says:

    Alltsa…vart hittar ni allt egentligen??? Men..det ger mig natt att lasa under min vaka klockan 7 pa Astrid Lindgrens barnsjukhus…=)

  8. Fröken J Says:

    Maria: Tror de har en på Bacchus också. :)

  9. Axelina Says:

    Oh I like!! Stolab.se säljer såna i nyproduktion…


  10. Tack! Jag tar också en sådan!!!


  11. […] Efter några kollektiva resor är den äntligen i tryggt förvar hemma hos oss, vår kära, nygamla Arka, som den tidigare ägaren hittat övergiven i en tvättstuga i småländska Västervik för många […]


  12. […] Tyvärr var det ont om inredningsfynd i övrigt, även om jag sprang på ett på ett par fina Arkor på en loppis. Två stycken stolar hade jag nog haft svårt att få med mig på planet, särskilt […]


Kommentera

