Solna-loppisar.

januari 24, 2008

karta_solna_loppisar.gif

Det lutar mot en loppisrunda i Solna/Huvudsta-takten på lördag. Under veckan har jag sprungit på affischer lite varstans som gör reklam för en Mega Loppis, eller Megaloppis om jag får bestämma stavningen, i Solnahallen under helgen.

Eftersom vi sedan ett tag även haft ögonen på loppisen på Krysshammarvägen i Huvudsta, passar vi nog på att besöka den också när vi för ovanlighetens skull befinner oss norr om stan. I och för sig har jag läst någonstans att loppisen i Huvudsta är galet dyr, men titta går ju alltid. Och pruta.

Om vi hinner tittar vi kanske även in hos Fröken E, som bor mitt emellan loppisarna, i en ännu obesökt funkistvåa.

2 Responses to “Solna-loppisar.”

  1. Sanna Says:

    Det finns inget roligare än att gå på loppis, spec lite mindre sådana som inte alla går till. Lyckas ofta fynda riktigt fina saker till billiga priser.

  2. Mr.R Says:

    Jag har vartit där och det är en av dem bästa jag har varit på kan jag säga dig. Jag rekomenderar alla att ta en titt på Huvudsta Loppmarknad.


Kommentera

