Tantvarning och löneshopping.

januari 25, 2008

fy_spray.gifTidningarna drog stort på att det är lönefredag idag. Själv försvann jag iväg på shoppinguppdrag på lunchen och kom tillbaka med, ta taa, ett tyngdband till gardinen i biblioteket och ett usch-och-fy-spray till fröken S, som redan hunnit tugga i sig några rejäla bitar av våra nya svärmorstungor. Rejäl tantvarning alltså.

På vägen hem tänkte jag köpa en flaska vin, men ångrade mig med ens när jag såg kön, som slingrade sig genom hela butiken. Mer än ett varv.

One Response to “Tantvarning och löneshopping.”

  1. vicky-toria Says:

    Hej!
    Vilken mysig sida du har, jag är inne minst en gång varje dag och tittar=)
    Jag är lite nyfiken på var du har köpt din keep off spray någonstans?
    /vicky-toria


Kommentera

