Easy up, inte särskilt easy.

februari 2, 2008

tapet_hallen.gif

Tro det eller ej, men vi har faktiskt tapetserat hallen idag. Efter att ha skjutit upp det… många helger. Och det blev så bra, precis som vi tänkt oss. Även om det inte var så där särskilt easy med easy up-tapeter.

Förresten så trodde vi att det var en trevlig höghustapet vi köpt, men å nej, det var en självmordstapet. Folk faller ju fritt från husen, det ser ju jag.

2 Responses to “Easy up, inte särskilt easy.”

  1. Mamselamsen Says:

    Men hu….. rena ”nine-eleven”

  2. Lilla My Says:

    Jag tittade på den tapeten i går och såg de fallande människorna.Jag har aldrig tänkt på det förr bara tyckt att det är en snygg tapet.Vilken läcker blogg du har.Jag ser att din besöksstatistik har ökat.Jag är en av dem :).Ha det gott


Kommentera

