Födelsedagsönskningar.

februari 5, 2008

När jag letade efter presumtiva födelsedagspresenter till Herr K hittade jag inte mycket alls. Eller jo, det gjorde jag ju, men bara sådant som jag själv önskar mig när jag fyller år. Om typ flera hundra dagar.

30-arsonskningar.gif

Överst från vänster: Kartio Tumbler från Iittala, stora brödpåsar från Stelton, ovan gryta i orangerött från Le Creuset, Focus Delux från Gense, mossgrön Kivi-ljuslykta från Iittala, Oslo Wood från Northern Lighting och Glasgow från Bsweden.

One Response to “Födelsedagsönskningar.”

  1. Tusset Says:

    Fina saker… jag har samma problem min herr J fyller 30 och ju närmare hans födelsedag kommer desto längre blir min önskelista (och ännu ingen present till herr J)..


Kommentera

