Vackra vårcyklar från Amsterdam.

februari 29, 2008

amsterdam_cykel_080229.gif

Sedan min cykel blev stulen i höstas har jag haft ögonen på en karamellröd cykel från Amsterdamcyklar.com. Cyklarna finns i flera härliga färger utan växlar och i svart med växlar. Priset som inklusive frakt hamnar under tre tusen känns klart överkomlig. Frågan är bara hur det är med kvaliteten.

Någon som har erfarenhet av en Amsterdamcykel??

9 Responses to “Vackra vårcyklar från Amsterdam.”

  1. Sandra Says:

    Har tyvärr ingen erfarenhet av de cyklarna, men de var fina! Kram Sandra

  2. Mamselamsen Says:

    Hmmm… tror att de säljer dem här bredvid i cykelaffären. Ska kolla när jag går ut idag.

  3. Mamselamsen Says:

    Ska det vara med eller utan växlar?

  4. Jo Says:

    Hej! Jag har ingen erfarenhet av cyklarna, men undrar om det är okej att jag länkar till er sida från min? :)

  5. Karin Says:

    Sötaste! Skall du ha en sån… oväxlad.. om vi skall cykla tjejvättern?

    Fina annars ju!

  6. Veronika Says:

    Jag blir lite nervös inför så pass billiga cyklar. Men jag vet ju inte. Ibland kan man ju ha tur.

  7. Fröken J Says:

    Jo: Klart det är!

    Karin: Inte Tjevättern, utan riktiga Vättern. :)

    Veronika: Mmm, jag känner lite så jag med.

  8. Lissen Says:

    Skulle också vilja ha en ny cykel MED växlar.
    Blank och fin.
    Vet inget om det här märket???

  9. Erik W Says:

    Hej! Jag vill köpa en amsterdamcykel som födelsdagspresent till min tjej… Någon som provat?


Kommentera

