Om jag skulle samla på något.

mars 12, 2008

Jag förstår mig inte riktigt på grejen att samla på prylar utan funktion. Men OM jag skulle få för mig att börja samla på något skulle det nog kunna bli på Dorothy Cloughs katter från Upsala-Ekeby.

Ful-söta, smådyra, som gjorda för en riktig kattant.

katter_dorothy-clough_b.jpg

3 Responses to “Om jag skulle samla på något.”

  1. Jo Says:

    Haha, den i mitten på nedre raden visade jag för sambon igår och han skrattade åt mig och frågade om jag siktade på ”Crazy Catlady”.. Jag håller med dig, jag tycker att de är bedårande!

  2. Karin Says:

    Japp… jag tycker också att de är fina… om jag skulle samla på något skulle det bli på figurer av Lisa Larsson.

  3. malin Says:

    Den svarta känns väldigt bekant – undrar om inte vi hade en sån i lekstugan hos farfar när jag var liten, med ett avbrutet ben! Väldigt trevliga katter!


Kommentera

