Hej besökare!

mars 13, 2008

statistik_tre_trappor_mars.gif

Sedan vi köpte söder-om-Söder-lyan i september och började tre-trappor-utan-hiss-blogga har antalet besökare stigit från några hundra i veckan till omkring 9 000 per månad.

Så nu undrar vi såklart, vilka är ni? Var kommer ni ifrån? Hur har ni hittat hit? Vad är det som gör att ni kommer tillbaka?

Se så, ut med språket… :-)

20 Responses to “Hej besökare!”

  1. Karin Says:

    Hejsan! Jag kommer tillbaka för att du är du, men också för att kika på alla fina saker du gräver fram! Nu har jag hittat din Is-sissi… undra om jag hade läst det innan jag hittade mig… och att den låg i mitt undermedvetna… Kram!

  2. Jo Says:

    Hej :) Jag vet inte riktigt hur jag hittade hit, but you had me at ”Stringbiblioteket” ;) Ha det gott!

  3. malin Says:

    Kommer inte ihåg hur jag hittade hit från början, tror att jag googlade på något. Varför jag kommer tillbaka? För att det är en kul blogg med inspiration och som ligger stilmässigt åt mitt håll. Ett avbrott mot alla vita shabby chic bloggar :)

  4. Anna Says:

    Jag har ingen aning om hur jag hittade hit. Men jag insåg ganska snabbt att vi bor nära varandra och i likadana lägenheter. Jag bor i Hammarbyhöjden…
    Gillar era 50-talsprylar!

  5. andersbakelit Says:

    jadu. jag får erkänna att jag hittade tillbaka efter ett långt uppehåll ;-)

  6. lena Says:

    Hittade hit via fixa & dona och har alltid varit svag för 50-tals prylar och återkommer jag till er blogg för att avundas era fynd.

  7. Lise Says:

    Jag är ett inredningstroll från östgötaslätten och undrar snarare vilka NI är – speciellt efter inlägget om loppisturnén här i mina hemtrakter :)
    Och jag håller med Malin, Mönstermonstret, er blogg är ett välbehövligt avbrott mot alla dessa vita-hem-bloggar. Tack! :)

  8. Maria Says:

    Här läst textmissbrukaren länge… därför jag hittade hit. Gillar böcker och inredning i största allmänhet så därför hänger jag kvar och läser. Kommer från staden med alla björkar…

  9. Fröken J Says:

    Lise: Herr K är ursprungligen från slätten, typ Östra Tollsta, och sen har vi båda pluggat i Linköping och har vänner kvar där. :)

  10. Jenny Says:

    Har ingen aning om hur jag hittade hit, men ni delar min smak i mycket så jag blev fast omgående. (Och jag bor på vägen till Fornåsa och hoppade högt när jag läste rubriken ”Loppis. Öppet. Massor.” häromdagen.)

  11. Eva Says:

    Hittade hit via någon annan blogg, vilken kommer jag inte ihåg. Jag känner att vi är ganska lika inredningsmässigt så därför kommer jag tillbaka. Jag är norrlänning och avvundas att man kan hitta så många loppis på några timmar :)
    Ha en trevlig helg

  12. Mort Says:

    I’ve always been here ;-)

  13. Linda Says:

    Tror att jag googlade på 50-tal, klickade på länken hit och sen dess ligger du bland mina bokmärken :)

  14. malin Says:

    Jag hoppade också högt vid loppisbilderna, huset vi köpt ligger på samma gata som loppis, öppet, massor :)

  15. vicky-toria Says:

    Hej, jag har för mig att du har en annan sida om böcker? hursomhelst så var det du eller någon som länkade till den här sidan och jag var uttråkade så jag klickade mig vidare hit och nu återkommer jag ungefär en gång om dagen för att se hur ert bo fortskrider.

    Jag är liksom som de andra besökarna lite svag för 50-talssaker men har tyvärr ingen möjlighet att inreda så därför sitter jag och sukar och trånar här inne.
    Jag tycker mycket om att se bilder från ert hem och vilka fynd ni hittar, så fortsätt =)På återseende.

  16. Karolina Says:

    Minns ej hur jag hittade hit, men det är en mycket tjusig blogg!

  17. Malla Says:

    Oj, hur hittade jag hit? Kommer faktiskt inte ihåg..
    Vet inte vad det är som lockar, en mysig och fin blogg helt enkelt.
    Kram

  18. Mamselamsen Says:

    För att hålla koll på dig! =)

    /Mamma


  19. Jag hittade hit för att jag såg att jag plötsligt fick träffar från din sida, och sen har jag stannat kvar.

  20. Sofi Says:

    Hittade hit via någon annan blogg jag inte minns.
    Mycket av det som visas här passar mig som en handske. Fin, fint!


Kommentera

