Massor av mässfint.

mars 16, 2008

massfint_080315.jpg

Trots att helgens mässa bestod av många gamla allmogeskåp och annat ”1800-talskrafs”, lyckades vi hitta en hel del fina vill-ha-saker, till skyhöga priser naturligtvis.

Dessutom insåg vi med ens varför det är så galet svårt att komma över golvstående stringgavlar. Sveriges antikhandlare har köpt upp allihop. Varenda monter med med 50-talsinriktning hade nämligen väggarna täckta av dito hyllor. Som inte var till salu.

Tur att vi redan hittat de gavlar och hyllplan vi behöver.

4 Responses to “Massor av mässfint.”

  1. Jo Says:

    Mm, ni har tur ni! Fast ni har ju jobbat lite för era också. Själv har jag inte ens fått tummen ur och målat om mina gavlar ännu.. En vacker dag så… ;)

  2. Anton Says:

    Vad tog dom för zebrakopparna? Över 1000-lappen antar jag?

  3. Fröken J Says:

    Anton: Tror de kostade 950 kr för små och en bit över tusen för stora.

  4. mariakoden Says:

    Ojoj…..Jag skulle svimma av lycka om jag var där….Synd bara att allt oftast är så himla dyrt…..
    Skulle vilja ha golvvasen!!!!! Men man får väl hålla koll på loppisar…..

    Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!


Kommentera

