Retroaktivt fynd.

mars 16, 2008

dyyyr_is-sissi.gif

På helgens antikmässan kunde man hitta en is-sissi, identisk med den vi har, för 1600 kronor. Själv betalade vi kring hundralappen på Tradera.

Det är vad jag kallar ett retroaktivt fynd.

4 Responses to “Retroaktivt fynd.”

  1. Karin Says:

    Weeee, och jag har med fyndat… fast jag gav 250 för vår!


  2. […] för att sissi-hinken var dyr, men vem tusan betalar 250 kronor för en gammal sunkig plastvattenkanna från början av […]


  3. […] har vår söta Is-sissi, som Herr K fick i trettioårspresent, men det får också räcka. Sven Palmqvists och Bengt Orups […]

  4. Erik Says:

    Min mamma kom precis hem från en sväng till Röda Korsets kupan. Med sig hem hade hon en Is-Sissi i toppskick som hon hade fyndat för 20 kr. Det är vad jag kallar ett klipp!


Kommentera

