Påskpippin för varje dag.

mars 19, 2008

pask_fagel_0803.gif

Jag är inte mycket för påskpynt, vi har några ”påskiga” kökshanddukar, stringtupparna från loppisrundan för några helger sedan och björkris utan fjädrar, som Fröken S tuggar lite försiktigt på om dagarna. Mer är det nog inte.

Om någon vänlig själ däremot vill låta några av Kristian Vedels knubbiga fåglar flytta hem till oss är jag inte den som är den. Flytta in bara, och stanna gärna året om. Fåglarna skulle passa fint tillsammans med Kay Bojesen-apan, som i och för sig inte heller har flyttar in, eller ens fått något preliminärt inflyttningsdatum, än. Men tids nog så.

[Via: Livinglikelinda]

3 Responses to “Påskpippin för varje dag.”

  1. Mamselamsen Says:

    Men Herre Gud… vilka priser! Jag har en pytteliten Torsåstupp här hemma…. vill du ha den? Den är också handgjord.

  2. essko Says:

    Hej vilken rolig blogg, hit kommer jag tillbaks!Glad påsk!

  3. Linda P Says:

    Ja, och både dessa och dina stringtuppar e ju så coola! JAg tror dina vinner faktiskt. Glad påsk!


Kommentera

