Utvandraren.

mars 30, 2008

Jag trivs väldigt bra med inredningen i vår lägenhet. Det är skönt när allt har fallit på plats och vi har hunnit bo in oss lite. Men säg den glädje som varar, om några veckor skickas jag iväg på ett internship utomlands. Företaget har fixat en central lägenhet i ett bra kvarter med gångavstånd till kontoret och jag tror att jag kommer trivas ypperligt. Hade jag stannat längre än några månader skulle jag nog blivit tvungen att göra något åt inredningen, som säkerligen klassas som lyxig, men som inte är särskilt skandinavisk. Det ska onekligen bli spännande att möta en ny inredningskultur.

usa_inredning_08031.jpg

5 Responses to “Utvandraren.”

  1. Jenny Says:

    Hehe… amerikansk inredning i ett nötskal. :P

  2. Jo Says:

    :) Ja, det där liknar ju inte direkt er lägenhet.. Iallafall inte så som jag har uppfattat den. Du kommer färmodligen att uppskatta er lägenhet så mycket mer när du kommer hem och ser den med lite nya /ovana ögon. Hoppas att du kommer att lägga upp dina nya inredningsbider sen, så vi får se hur det ser ut!

  3. Lillasyster Says:

    Underbart!! Så där lagom ryshpyshigt!!

  4. Mamselamsen Says:

    Eller så blir du tillvand och kommer hem och tvingar på Jessica spetsgardiner och volangfåtöljer. :-)


  5. […] har jag anlänt till den fina lägenheten i Chicago. Den är lika amerika-lyxig i sammet och nyrokoko som det såg ut på bilderna. De bästa […]


Kommentera

