Room with a view.

april 13, 2008

Nu har jag anlänt till min fina lilla lägenhet i Chicago. Den är lika amerika-lyxig i sammet och nyrokoko som det såg ut på bilderna. De bästa med lägenheten är dock det som det inte fanns kort på. Därför lägger jag in ett kort på utsikten söderut från 40:de våningen. Sears Tower i mitten vid horisonten, och nere i kanten skymtar Chicagofloden.

4 Responses to “Room with a view.”

  1. Jo Says:

    Oh, my! Den verkar inte gå av för hackor! Det skulle vara himla kul om vi kunde få se foton från lägenheten! Spännande att flytta sådär temporärt!

  2. Mamselamsen Says:

    Nu blir jag RIKTIGT avundsjuk!

  3. Lillasyster Says:

    jag kommeeeeer!!!! HÄMTAR DU VID FLYGET??? HIHI,,

  4. Pernilla Says:

    Det ser hur hur fint som helst ut. Men denna gånger är det väl mer än tre trappor och jag hoppas verkligen att det finns hiss. ;)


Kommentera

