38 dagar i bloggexil.

maj 28, 2008

Trots att man nästan skulle kunna tro det, har vi inte försvunnit från bloggosfären. Tvärt om, vi har till och med registrerat en domän för bloggen, så nu kan ni även nå oss på www.tretrapporutanhiss.se.

Sedan sist har Herr K hängt i sin amerikanska lya, medan jag har sprungit på Megaloppis i Solnahallen, drabbats av fugafeber och drömt balkongdrömmar om den dära balkongen som kanske, kanske blir färdigrenoverad innan de soliga dagarna är slut.

Efter en månad utan inlägg finns det plötsligt hur många saker som helst jag vill skriva om. Listan med uppslag och idéer är lång. Jag börjar nu.

4 Responses to “38 dagar i bloggexil.”

  1. Malin Says:

    Jag hade nästan gett upp, men eftersom du ligger i bokmärkeslisten så tittar jag in lite då och då… *ler*

  2. Jo Says:

    Hmm.. är det du som muckar med mig på Tradera med andra ord? ;) Kul att du är tillbaka!

  3. Agnetha Says:

    Skönt att du är tillbaka! Som jag har tittat efter dig! :-)

  4. Tusset Says:

    Välkomna tillbaka!


Kommentera

