Spagetti på balkongen.

juni 4, 2008

Det finns så mycket fina, presumtiva balkongmöbler. Spagettistolarna från Schaffner och Fiam, som säljs av svenska Walk on water och finns i flera fäger, är en favorit, men det finns en uppsjö andra stolar jag också skulle kunna tänka mig. Hur har du möblerat balkongen eller trädgården?

 

Ovan från vänster: Ninja från Berga form, Quick från Fiam, Ellan PS, Urban och Snille från Ikea.

4 Responses to “Spagetti på balkongen.”

  1. anette Says:

    Jättesnygga, gillar speciellt Spagetti-solstolarna och priset var ju inte så jättefarligt heller.

  2. Sandra Says:

    Jag har varken balkong eller uteplats, men det hoppas jag att vi får en vacker dag. Kram Sandra

  3. Fröken J Says:

    Sandra: Jag är så glad över vår balkong och längtar verkligen efter att den ska bli klar efter renoveringen. Håller tummarna för att det blir nästa vecka!

  4. Martina Says:

    Jag hade inte tackat nej till spagettistolarna. Jag gillar även ninja. Men om jag ska välja några andra utemöbler så gillar jag grythyttan!


Kommentera

