Dagens Lauritz-vill-ha!

juni 10, 2008

Det känns som jag återkommer till samma vill-ha-saker hela tiden. Krenitskålar och en laminofåtölj i teak och med fårskinn i grått, ständigt på önskelistan med andra ord.

5 Responses to “Dagens Lauritz-vill-ha!”

  1. madde Says:

    Hejsan, ja laminostolen vill jag oxå ha – jättegärna!! den är ju så snygg :)

  2. Mia Says:

    En Lamino finns på min önskelista med!

    Kram Mia

  3. Sandra Says:

    En laminofåtölj hade inte suttit fel hemma hos oss heller. De är så snygga! Hälsningar Sandra

  4. Fredrik W Says:

    Fungerar det bra med Lauritz, har aldrig handlat där, fast jag var nära att köpa in ett fotografi av Elisabeth Olsson… men… jag glömde bort det.

    • Fröken J Says:

      Vi har hittills inte handlat från Lauritz, vi har varit nära fler gånger, men oftast finns ju grejerna i Danmark, och ja, då blir frakten så ruskigt dyr. Däremot har vi vänner som handlat därifrån och varit nöjda.


Kommentera

