Tavlor för köksbehov.

juni 11, 2008

Sedan jag bloggade om Keep Calm Gallery senast har många nya motiv tillkommit, jag gillar särskilt två. Den med citroner och den med grönsaker. Och särskilt dyra är de inte heller.

Synd att vi inte har någon tavelplats alls i köket just nu.

6 Responses to “Tavlor för köksbehov.”

  1. Tusset Says:

    Jag är väldigt förtjust i båda dessa tryck och skulle inte bli förvånad om någon av dem hamnar på en vägg nära mig inom en snar framtid…

  2. Tusset Says:

    Ang. Eames frimärkena – kan man vara så fräck och fråga om man kan få ”beställa” ett par till sig själv?? Självklart med förskottsbetalning!

  3. Fröken J Says:

    Tusset: Jag försökte beställa på nätet till Herr K, men det gick sådär eftersom kreditkortsadressen måste va samma som postadressen. Men jag jobbar på en lösning, och i så fall köper jag en extra karta till dig. :)

  4. Tusset Says:

    Tack så jättemycket!!

  5. Lisa Says:

    Jag älskar deras, men har tyvärr inte heller plats, och inte blir det bättre då vi håller på att ta bort väggar. Vad tänkte jag på?

  6. ANNAANNA Says:

    Underbara tavlor!

    Jag har en stor vit vägg i köket som gapar helt tom… fundrar på IKEAs jätteklocka, väggord och/eller fina tavlor, allt borde kunna få plats om jag skissar först och gör det snyggt….


Kommentera

