Virrvarr och teak.

juni 11, 2008

Titta vad Designhörnan i Södertälje just fått in, ett utdragbart virrvarrbord med teakben och tillhörande järsbostolar i teak och björk.

Synd att vi redan har ett fint matbordsmöblemang där hemma, annars hade det varit fyndläge. 1600 kronor för bord och stolar, den anskrämliga mattan på bilden hänger med på köpet.

7 Responses to “Virrvarr och teak.”

  1. madde Says:

    hmmm kommer du från tälje? :) snyggt pris på den matgruppen, skulle kanske åka förbi och kolla in den…:)

  2. Mia Says:

    Jag blev också sugen på bordet när jag fick se mailet idag. Men samma här, har redan ett bord vi trivs med!
    Ha det bra!

  3. Malin Says:

    Jag tycker det ni har är jättemycket finare! Och då gillar jag ändå virrvarr. Men jag tycker nog att det är mer köksmöbel än matsal…

  4. Jo Says:

    Snyggt! Vi har ett liknande köksbord, men en annan slags platta. Jag har hela tiden sett ett par pinnstolar framför mig till det bordet, men de jag har passar inte riktigt. Nu vet jag varför, det är ju sådana du visar som jag ska ha! :)

  5. Martina Says:

    Coolt! Vi har fyndat fanettstolar som vi ska lämna in och få vita fast när man ser det såhär så ser orginal bra ut!

  6. Designhörnan Says:

    Stolarna är Järbo och inte Edsbyn/Fanett/Tapiovaara.
    Mattan är såld så nu kostar 4 stolar och ett bord 1200 kr.

  7. sof Says:

    Snyggt! jag gillar verkligen virrvarr, har precis skaffat mej ett grytunderlägg med det mönstret som jag är så glad över, men ett bord skulle ju vara ännu trevligare!


Kommentera

