Extreme gnome-makeover.

juli 9, 2008

Från vanlig tomte till färgglad dito. Nu undrar jag bara var resten av tomtearmen tagit vägen? Färgburken är inte ens halvtom.

6 Responses to “Extreme gnome-makeover.”

  1. mamselamsen Says:

    Ha… du får väl komma hem och köpa fler. Min egen tomtearmé släpper jag ALDRIG! :-)

    20:-/st har du väl råd med.

  2. Fröken J Says:

    Mamselamsen: Det var minsann pappa som ropade in tomtarna i söndags, tror jag ska förhandla med honom. Han kanske kan få nått flådigt i mässing i utbyte. :)

  3. mamselamsen Says:

    Hihihi…. han har redan placerat ut dem! I en lång rad i sitt fönster. Jag tror att han blir svår att förhandla med.

  4. Bertil Says:

    Hej Fröken J.

    Har läst din blogg ett tag nu och är glad att du kickat igång. Vet inte om någon tipsat dig tidigare, men Highlights (graffitibutik precis vid St Eriksbrons fäste på Vasastansidan) har grymt bra sprayfärg. Massor med snajdiga kulörer och den är dessutom billig. Har i min ungdom målat om olagligt och därigenom lärt mig en del om sprayfärgskvalitét…nu målas mest porslin, taklampor och möbler om.

    Fin blogg!

    Bertil

  5. Fröken J Says:

    Bertil: Tack för tipset, jag har faktiskt letat efter någon sådan butik. Kreatima på Sveavägen har inte så stort sortiment och är ganska rätt dyra, så Highlights låter ju perfekt. :)

  6. Martin Says:

    Haha.. jag älskar titeln!


Kommentera

