Sirligt i betong.

juli 10, 2008

Jag gillar verkligen betong. Och kombinationen sirliga blommönster och ruff betong är ju verkligen helt fantastisk. Golven på bilden kommer från Transparent House.

Tror ni man kan göra något liknande med någon form av schablon?

Via Designfreak

6 Responses to “Sirligt i betong.”

  1. Linda P Says:

    Det tror jag absolut man kan göra, bara man har en bra färg!

  2. Sanna Says:

    Riktigt snyggt!

  3. Maria Says:

    Det borde väl funka med någon färg man kan måla på betong med. Hör med FixaoDona!

  4. Linn Says:

    Jag har jobbat i en beckars nya hem butik. Och jag skulle rekomendera att du gör schablonen med en enkomp. golvfärg sedan använder du dig av en golvlack som är klar.
    Då borde du få det där resultatet :)

    /Linn

  5. Karin Says:

    Herregud vad snyggt! Sådär skulle jag vilja göra med golvet i tvättstugan… å så vita väggar till. Kan man ”rappa” ett golv med betong?


  6. Tror absolut att det går, såg att du fått tips redan på hur du kan göra.
    :)


Kommentera

