Det är bättre att vara två.

juli 11, 2008

Äntligen är Herr K hemma från Amerika. Tre månader gick ganska snabbt, så pass snabbt att jag vaken hunnit påbörja eller avsluta några av alla de projekt jag hade planerat, typ måla om i köket, fixa listerna i samtliga rum, slipa och måla garderobsdörrarna, organisera om alla mina böcker, städa i våra kaotiska garderober, ta bort ”fabrikstyan” på gummigolvet i hallen och bona detsamma så det slutar suga åt sig all tänkbar skit.

Summasumarum: Jag har fyndat ännu fler färgade skålar i glas, putsat fönster och köpt prylar till balkongen. Men det va också det hela.

Lägenhetsprojekten får vänta till hösten, nu ska vi bara ha sommar tillsammans.

3 Responses to “Det är bättre att vara två.”

  1. malin Says:

    Det tycker jag låter väldigt vettigt! :)

  2. Hanna-Sofia Says:

    Ni har fått en utmärkelse hos mig.

  3. Mamselamsen Says:

    Gläds åt att Ni är två igen! Krama honom från mig.


Kommentera

