Drömmen om 60-talet.

juli 15, 2008

Om jag och Herr K någon gång bjuder till bröllop, skulle jag inte ha något emot att festa hela natten på översta våningen i Wennergrens Center, där Malene Bjorns vision om stram 60-talselegans lever oförändrad sedan nästan 50 år.

Tack och lov att huset är K-märkt, så att ingen Äntligen hemma-fixar får lov att förstöra den fantastiska miljön än på några år.

6 Responses to “Drömmen om 60-talet.”

  1. Teresia Says:

    Håller med! Alltid roligt när orginalmiljöerna sparas.

    Ang frimärkena är jag självklart intresserad! Jättsnällt att ni fixade ett set till mig också!!

  2. Mamselamsen Says:

    OK…. men när BLIR det?

  3. Fröken J Says:

    Mamselamsen: Det beror väl på Herr K. :)

  4. Fröken J Says:

    Tusset: Då mailar jag dig om det. :)

  5. Jo Says:

    Kan man få vara med på den festen om man betalar en rejäl slant.. ;)

    Skämt åsido, är detta ställe öppet för allmänheten?

  6. Malin Says:

    Visst är det fint! Utredardagarna var på Wennergrens center förra året och då åt vi lunch där uppe. Utsikten går ju heller inte av för hackor. Ni kanske skall ha bröllopsfest på nyårsafton och passa på att se alla fyrverkerier?


Kommentera

