Sju, eller kanske åtta, bloggar vi gillar.

juli 16, 2008

Nancy and I har listat sina sju favoritbloggar, Tre trappor utan hiss är en av dem [tack!]. Så nu ska väl inte vi vara sämre. Fröken J bevakar otroligt många bloggar, Herr K nästan inga alls. Gissa vem som bestämt topplistan?

9 Responses to “Sju, eller kanske åtta, bloggar vi gillar.”

  1. malin Says:

    Näh, nu blir jag lite stolt :-) Ni skulle lätt vara med på min lista också!

  2. malin Says:

    Det jag egentligen skulle säga att det är roligt med nya tips på kul bloggar.

  3. Anne Says:

    Vad kul för dig :) tack för tips på andra bloggar, alltid kul!

  4. Tusset Says:

    Väldigt roligt att få vara med på er lista!! (Ni är med på min också.. ;)

  5. Eva Says:

    åh jag blir så stolt att få vara med på din lista. Ni är självklart på min lista.
    Sedan fick jag ju tips på fler bloggar, ska genast kolla in dem. Ha det bra

  6. johanna Says:

    Jag tackar och bugar, trevlig lista att få vara med på.

  7. Skynda Fynda Says:

    Jag och syrran är otroligt glada och förvånade över att vår blogg läses av andra (och inte bara av mamma…). Tack för listplaceringen. Vi gillar som sagt var eran blogg.

  8. mittlillabo Says:

    Jag ser att du missat MIN blogg =)Jag ska göra mitt bästa för att rankas på din nästa bästalista. Kanske du har någon åsikt om mina spröjs?
    Hälsn. mittlillabo


Kommentera

