Äntligen november!

november 3, 2008

Blossa 08

Äntligen tid för bloggande, tända ljus och galet tidig glöggshopping. I morse klockan tio smet jag ner till systemet och bunkrade upp med Blossas årgångsglögg med blåbärssmak. Mumma!

Nu längtar jag lussekatter, adventsstjärnor och londonhelg. Och vet ni va, vi som aldrig skulle köpa tv… vi har köpt en tv. Och en inspelningsbar digitalbox som grädde på moset.

Bästa kanalen hittils är Discovery Travel & Living, inredningsprogram dygnet runt!

5 Responses to “Äntligen november!”

  1. Jo Says:

    Välkommen tillbaka :)

    Jag hade nog inte fattat att DTL hade så mkt inredning. Dags att byta ut en av ”favoriterna” hos bredbandsleverantören då.. :)

  2. Agnetha Says:

    Yeay! Du är tillbaka! Hurra! :-)

    Jag köpte också Blossa igår. Intressant fenomen att komma till bolaget fem över tio en måndagsmorgon, och det är kö för att få bli insläppt…

  3. Karin Says:

    Åh, stumpan – äntligen är det liv i bloggen igen! Jag har inte hunnit handla glöggen än och det är Tisdag… tänk om den är SLUT för året! :oD

    Får ta en sväng ner idag.

  4. Karin Says:

    Välkommen tillbaka!

  5. Karin Says:

    Din funktion för att llämna kommentarer är lite knäpp, vad jag än skriver så säger den att jag redan sagt just detta… ;o)


Kommentera

