Galen i.. ja, vad då?

november 5, 2008

bokstavsstansar_02

Bokstavsstansar, memory wire och öglepinnar. Jag har ett nytt och otroligt roligt pysselintesse, gissa vilket?

8 Responses to “Galen i.. ja, vad då?”

  1. Karin Says:

    Jag blir väldigt nyfiken… du måste berätta! Men… det måste väl finnas fler komponenter i pysslet än det där?

  2. Fröken J Says:

    Karin: Pärlor kanske?

  3. Karin Says:

    Nu har jag det… du stämplar in Haku-dikter på fetbladiga växter och kaktusar… sedan lindar du pärlbeklädd ståltråd runt dem och om det behövs fäster du fast dem med öglepinnar…

    – Eeee, nähä…. men ge en ledtråd till då?

  4. Karin Says:

    Förresten… kommer ni till oss nästa fredag?

    Kram!

  5. Linda Says:

    Jag har i princip samma saker framme på mitt skrivbord så jag gissar på att du gör namnhalsband av något slag?

    //Linda

  6. Fröken J Says:

    Linda: Mmm, egna smycken överhuvudtaget, och så märker jag dem med olika namntaggar beroende på mottagare. :)

  7. malla Says:

    Stal min pappas bokstavsstansar. Så kul! :)

    Får man se något färdigt, kanske?

  8. Fröken J Says:

    Malla: Det kommer, lovar.. :)


Kommentera

