Julens bloggfavorit.

november 6, 2008

julstakar

Det lackar mot jul, eller ja, i alla fall mot advent, och ”julstaken” från Cosas ligger bra till för att bli den stora bloggfavoriten i år. Själv är jag nog mer inne på luciastaken från Urban Living med mossa och garntomtar mellan ljusen.

Vilka är dina julfavoriter i år?

5 Responses to “Julens bloggfavorit.”

  1. Teresia Says:

    Jag har ett vitt porslinsfat från Stockhome (köpte för ett par år sedan) med 4 ”ljushållare”.. (svårt att förklara…) Den liknar luciastaken lite – ibland får man vara nöjd med det man har…

  2. jo Says:

    Jag har ingen favorit, om jag inte härmar dig då, för den var grymt snygg! :)

  3. Lisa Says:

    Den till höger var ju skitsnygg!

  4. Mia Says:

    Jag gillar den från Urban Living! Så fin.

    Kram Mia

  5. Ola Says:

    Den där till vänster är ju hemsk!


Kommentera

