Lyxigt bubbel ända fram till jul.

november 10, 2008

dricka1Chefen kom förbi med en flaska champagne, för ”väl utfört arbete” [eller för att jag jobbat halvt ihjäl mig från juli till november].

Mera sånt säger jag, plötsligt känns det helt okej att jobb några timmar till. Särskilt som jag blev bjuden till Sabai-sabai av fröken C på lunchen. Lyx- och turmåndag på samma gång!

Med vårt växande champangeförrådet kan vi bubbla lyxigt varje fredag ända fram till jul!

6 Responses to “Lyxigt bubbel ända fram till jul.”

  1. Lisa Says:

    Åh, det är ju inte var dag man får champagne från ens chef! Slurp!

  2. Tusset Says:

    Hoppas du får lite ledigt också… så att du får tid att dricka all champange..

  3. Mamselamsen Says:

    Har Ni inte tid att dricka upp… är det HELT OK att med flaskorna hem till jul.

  4. Ola Says:

    Fast du har inte Aftonbladet-champagne, det lovar jag!

  5. Fröken J Says:

    Ola: Nä, det är klart, riktigt på den nivån är jag inte än. :)


Kommentera

