Turmåndag.

november 10, 2008

tur_mandag_tavlor

När jag kom till jobbet i morse möttes jag av ett glatt mejl från Sara på Sara vill fara. Jag är nämligen vinnare i hennes bloggtävling där priset var en stadsillustration designad av Maria Richardsson.

Helst skulle jag såklart vilja ha en Björkhagen-tavla, men i brist på förorter väljer jag Stockholm. Frågan är bara vilka färger som passar bäst hemma hos oss?

Illustrationen kan även beställas på min favoritsajt Signerat.se.

5 Responses to “Turmåndag.”

  1. Slaghöken Says:

    Kom du någonsin på vem som hade gjort Myrsloken från Rörstrand? Bara lite nyfiken då jag har en själv…hälsar Slaghöken…

  2. Mamselamsen Says:

    Jag tror att den svartvita skulle passa bäst hemma hos Er,

  3. Fröken J Says:

    Slaghöken: Nä, men jag fortsätter hålla ögonen öppna. :)


  4. Men så roligt! Grattis! Det var extra kul, tycker jag, det var en blogg som jag läser och gillar mycket som vann. Hurra!


  5. […] 11, 2008 Maria som formger stadsillustrationen jag vann igår, är supergullig och gör en Björkhagentavla till oss, precis som jag önskade igår. […]


Kommentera

