Nya bestick från Gense.

november 11, 2008

tavling_gense

Jag puffar sällan för tävlingar på andra bloggar, men idag gör jag ett undantag för tävlingen hos Inredning & pyssel. Jag tycker nämligen Peak-besticken från Gense är ruskigt snygga. Inte riktigt lika snygga som Focus de luxe från samma tillverkade kanske, men nästan.

Ikväll ska jag på tal om bestick försöka putsa upp våra gamla bakelitbestick med Fulgentil. Ett riktigt underdundermedel enligt Carina på Precis en sådan i Malmö, som vi besökte under vår Antikrunda i Skåne i somras.

Någon som lyckats med konststycket att få matta bakelitprylar blanka igen?

3 Responses to “Nya bestick från Gense.”


  1. Va roligt att du är med och tävlar! Jag håller med dig, de är riktigt snygga! Lycka till!

  2. Miss Muffin Says:

    jäklar vad snygga bestick. vi ska bestämma oss för vad vi vill ha för några. och jag lutar åt något i den stilen.

  3. lena Says:

    Åh, du är tillbaka och bloggar, vad roligt!!!


Kommentera

