Neonnostalgi.

november 26, 2008

neonnostalgin2

Gamla klassiska neonskyltar är bara så snyggt. Hos Freddy som driver Svenska Neonskyltar finns hur mycket läckra skyltar som helst. Och jag blir såklart helt nostalgisk när jag hittar inte mindre än 18 skyltar från min gamla ”hemstad”.

Har du några favoritskyltar som håller än idag?

6 Responses to “Neonnostalgi.”

  1. Mamselamsen Says:

    Ja du… i den staden står tiden stilla. Tack o lov att vi flyttade där ifrån.


  2. Oh vilken härligt sida! Vissa skyltar är ju såå snygga. Denna är nog vår favorit, man blir glad varje gång man ser den:

    http://www.svenskaneonskyltar.se/QuickGal.php?album=Link%F6ping/

    Har du någon favorit skylt?


  3. Vilken härligt sida! Det finns ju så många snygga neonskyltar. En klar favorit är den som sitter på entren till Linköpings folketspark. Vilken är din?


  4. Å, vilka underbara skyltar!!


  5. Hej och tack för julpåsen som kom idag!
    Jag tror inte att jag kommer klara av att hålla mig till julafton, men nån dag kanske jag ska klara av att bara titta på den!
    Kika in på min blogg för bilder sen när jag väl har öppnat den!
    Ska bli så spännande.
    Kram Lotta

  6. Mia Says:

    Vilken rolig idé! Den länken tar jag tacksamt.
    Härlig Helg!
    Kram Mia


Kommentera

