PS. Jag tycker precis som alla andra.

januari 15, 2009

ikea_ps_2009Varenda inredningsbloggare hyllar Ikeas nyheter i PS-serien. Det gör jag med. På det hela taget faller jag och herr K nästan alltid för prylar och möbler ur just PS- och Stockholms-serien när vi tar bussen till Ikea. Modernt och klassiskt om vartannat.

Nyheterna är 71 till antalet, men jag har inte hittad bilder på fler än kanske 20. Hos Husmusen hittar jag en vit, trädliknande grej som jag tycker är så snygg. Men jag har ingen aning om vad jag ska ha den till.

3 Responses to “PS. Jag tycker precis som alla andra.”

  1. Teresia Says:

    Jag gillar verkligen maskroslampan och det är väl den produkt som passar bäst hemma hos oss. Den trädliknande saken gillade jag också, men som sagt tar kanske lite väl mkt plats för en vas…

  2. Mamselamsen Says:

    Till och med jag …. som är så fast i åttiotalet, kan tänka mig Maskroslampan.

  3. Susanne Says:

    Åh den maskroslampan är så fin! Vill ha :)


Kommentera

