Grafiska mönster från H&M.

februari 23, 2009

hm_home_gront

För några dagar sedan öppnade H&M upp för inredning på nätet med grafiska, färgglada, naturliga och klassiska prylar för hemmet. Personligen gillar jag den grafiska, gröna kollektionen med 70-talskänsla bäst.  Vaxdukten med gröna och svarta blad hamnar nog i varukorgen endera dagen, trots att den är på gränsen till för kort för bordet i utdraget läge.

Vad tycker du om H&M:s inredningspremiär?

8 Responses to “Grafiska mönster från H&M.”

  1. Johanna Says:

    jag vet inte riktigt… själva upplägget på sidan kändes blurrigt. och den klassiska/natur stilen har man ju sett förr.
    inget att springa benen av sig för tycker jag.

  2. Fyraihuset Says:

    Nu har jag kikat runt lite här och måste säga att jag gillar er stil. Husen ni kikat på vid vällingbyhöjden är fantastiska, vi har varit på några visningar för flera år sedan. Det finns fina 50-tals radhus i Farsta också men det vet ni säkert redan.

    Ang HM så vet jag inte riktigt. Hittade rosa handdukar som jag vill köpa och ett beige överkast annars inget.

    /nina

  3. Eva Says:

    jag gillar de gröna sakerna som du visar, annars var det nog inte så mycket.

  4. Maria Says:

    Hej!

    Har kollat runt lite på din blogg, häftig! Jag gillar stilen och inredningen från 50-talet :)

    Ha det gott!!

  5. jessica Says:

    Nä, det var liksom inget som kändes tjoho. Loppis är alltid mer och bättre. :)

  6. jessica Says:

    Ah, Fröken J, jag missade att det var en vaxduk. :)

  7. rognefjord Says:

    Jag blev så förvånad att de hade så snygga saker! Man ser att deras tyger på kläder återanvänd i tygerna för hem. Coola i alla fall!

    http://www.rognefjord.wordpress.com


Kommentera

