Med bilden i fokus.

april 1, 2009

inredningsbloggarna

Inredningsbloggarna är en ny samlingssida med bilder från  ”Sveriges bästa inredningsbloggare”. Bakom sajten står kommunikationsbyrån 7billion.se som jobbar med sociala medier.

Både 7billions CEO och Inredningsbloggarna finns på Twitter, därför tog jag tidigare idag chansen att tipsa om två inredningbloggar jag saknar på sajten, nämligen Fixa & dona och Mönstermonstret. Vi får se om deras bilder dyker upp på sajten framöver.

Vilka är dina favoriter bland inredningsbloggarna? Och, på tal om annat, finns du på Twitter (eller någon annan microblogg)?

2 Responses to “Med bilden i fokus.”


  1. Fröken J, vi bockar och bugar för det fina omnämnadet i inlägget ovan. Vi har också GARATNERAT, efter ditt tips, tagit upp Fixa & dona, mönstermonstret och Tre trappor utan hiss under luppen. Vi kommer lägga till fler bloggare snart=). //Ola


  2. Men åh så glad jag blir över att läsa att du saknat min blogg och till och med rekommenderat mig till Inredningsbloggarna. Stort tack och trevlig vecka!!!


Kommentera

