Små och stora hus.

april 3, 2009

papphus_021

Inte för att Fröken S brukar använda saker till vad de är avsedda för. Klösbrädan är fullkomligt ointressant, den ”förbjudna” soffan inbjuder däremot alltid till klösaktiviteter.

katt_husHur som helst. När vi blir klara med vårt pågående stinggavelprojektet, då ska jag minsann ge mig på att bygga ett hus i Martha Stewart-tappning.

Och måla om i köket. Och fixa vårfint på balkongen. Och tapetsera i sovrummet. Och putsa samtliga fönster. Och… så har det kanske gått ett år eller två.

8 Responses to “Små och stora hus.”

  1. Camilla Says:

    Mhm…du har ju sett min soffa…jag föreslår att ni tar MED er vesslan till Berlin!

  2. FURNISH.etc Says:

    Men åh vilket sött hus! Sånt skulle nog våran lilla Torkel älska! Vet du vart man kan hitta dessa?

    Passar på att tipsa om en ny tävling på bloggen, där du kan vinna en valfri väska/shoppingbag. Välj mellan 40 olika och vinn just din favorit!

  3. Catrin Says:

    Tack själv!
    Vilket roligt hus! Påminner om när jag var liten. Då byggde jag små hus av kartonger att leka i! :)

    Sådana finns att få tag på här:
    http://www.marthastewartcrafts.com/index.php?v=msc_prod_tool_punches

    De skeppar till Sverige men som vanligt när man handlar utomlands så tillkommer de ju lite extrakostander. Typ 100:- frakt och sånt! Har itne hittat något i Sverige men jag har inte letat så noga heller! Panduro har något liknande! Sök på deras hemsida efter mönsterstans!

    Har så mycket att göra nu förtiden så jag uppdaterar dåligt tyvärr, men det är roligt att man har läsare! :) Kram

  4. verablogg Says:

    När kommer ett nytt inlägg, saknar er!!!

  5. Kocko Hard Says:

    Var äääääääääääääääääääääär ni?

    Har dessutom förstått att ni är på G att planera bröllop. Uppdatering, please! :-)

  6. Sara Says:

    så fint! kanske skulle jag?!

  7. Sara Says:

    kanske skulle jag?!


  8. Tack för inlägget. Jag kommer att komma tillbaka!


Kommentera

