Tisdagstema: Last.

februari 27, 2008

pocket_last_b1.jpgMisstänker att få har missat min främsta last: Böcker*. En last jag tror mig dela med några fler än bara Fingerspitzengefuhl, som förövrigt har ett ett underbart hem. Med mängder av bumling-lampor och mönstrade, färgglada tyger. Och böcker.

*Trots det har jag inte shoppat en endaste bok på rean hittills. Bara några inte-på-rean-pocket, men det kan väl ändå inte räknas?

Edit 08228:
Okej då, Nostalgiboken var så billig på Bokskotten, så jag kunde faktiskt inte låta bli.

6 Responses to “Tisdagstema: Last.”

  1. lena Says:

    Hej,

    Har nyligen hittat er blogg och vi har samma passion för 50-talet. Såg ni möjligtvis roomservice igår? Där Frida var och shoppade 50-tals möbler second hand i ett garage. Jag skulle vilja hitta till garaget själv och ni verkar ju ha lite koll på second hand-ställen i stockholm så jag undrar om ni vet vart de var någonstans?

  2. Maria Says:

    Jag tycker året utbud inte var så roligt, har bara införskaffat två titlar.

    Men hur gick det med cigarren och teakbordet???

  3. helena Says:

    Vilken snygg bokhylla!
    Kan man få se den i helbild?

  4. Fröken J Says:

    Helena: Snart snart kommer en bild. :)

  5. Vera Says:

    Vilken fantastisk kombination!
    Har ni verkligen ställt böckerna i färgordning???
    Helt underbart i så fall!
    /V

  6. Fröken J Says:

    Vera: Visst har vi det. :-)


Lämna en kommentar